Hulp op afstand


Loop je vast of heb je vragen, een helpdesk ondersteunt:

 

support@cedere.nl

aanvraagformulier

 

 

Cedere helpt je graag bij het oplossen van problemen met je computer. Soms is het nodig dat Cedere de computer op afstand kan bedienen om de oorzaak van het probleem te vinden. Daarvoor gebruikt Cedere de betrouwbare Teamviewer Premium software, die een veilige verbinding tot stand brengt. Zo kun je meekijken hoe Cedere je probleem snel en vakkundig oplost.

 

Bij het oplossen van problemen kan Cedere vragen om de computer 'over te nemen' om te kijken wat er aan de hand is. Cedere maakt hiervoor gebruik van de veilige Teamviewer Premium.



Teamviewer starten

1. Klik op de onderstaande button Download

Download
TeamViewerQS.exe
exe Bestand 18.2 MB

2. Links onderin de browser zie je het gedownloade bestand

3. Klik met muis op dit bestand en klik op Openen (Chrome) of Uitvoeren (Internet Explorer) of Downloaden (Edge)
4. Teamviewer wordt geïnstalleerd 

5. Wanneer er om Toestemming wordt gevraagd, klik op OK.
6. Cedere kan nu verbinding maken

Hoewel Teamviewer met zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat  - om welke reden dan ook - niet het doel wordt bereikt zoals beoogd. Hierbij kan Cedere niet aansprakelijk worden gesteld voor de schade die ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op uw computer, in welke vorm dan ook, die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van deze dienst.

 

Door te klikken op de bovenstaande button wordt een Teamviewer sessie gestart. Een medewerker krijgt gedeeltelijke of volledige controle toegang tot de computer. Door op deze knop te klikken, ga je akkoord met bovenstaande voorwaarden.