Hulp op afstand


Loopt je vast of heb je vragen, een helpdesk ondersteunt: +31 (0) 85 4863748 of support@cedere.nl. 

 

Er zijn diverse helpdesk abonnementen. Voor informatie >>>

Heb je geen helpdesk abonnement? Je kunt uren inkopen op nacalculatie.

 

Bij het oplossen van problemen kan Cedere vragen om de computer 'over te nemen' om te kijken wat er aan de hand is. Cedere maakt hiervoor gebruik van Teamviewer Premium.

Zo helpt Cedere snel en efficiënt. Cedere zet Teamviewer Premium ook in bij trainingen en instructies.

 

 

Hoewel Teamviewer zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat  - om welke reden dan ook - niet het doel wordt bereikt zoals beoogd. Hierbij kan voor de schade die ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op uw computer, Cedere kan niet aansprakelijk worden gesteld in welke vorm dan ook die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van deze dienst.

 

Door te klikken op de onderstaande button wordt een Teamviewer sessie gestart. Een medewerker krijgt gedeeltelijke of volledige controle toegang tot de computer.

Door op onderstaande knop te klikken, ga je akkoord met bovenstaande voorwaarden.


Teamviewer starten

1. Klik op de onderstaande button Download

Download
TeamViewerQS.exe
exe Bestand 14.1 MB

2. Links onderin de browser zie je het gedownloade bestand

3. Klik met muis op dit bestand en klik op Openen (Chrome) of Uitvoeren (Internet Explorer) of Downloaden (Edge)
4. Teamviewer wordt geïnstalleerd 

5. Wanneer er om Toestemming wordt gevraagd, klik op OK.
6. Cedere kan nu verbinding maken