Helpdesk


Word lid en ontvang support en elke maand tips voor extra ondersteuning!


Met een helpdesk abonnement haalt u het beste uit uw product ..

Helpdesk Brons
- Helpdesk alleen voor particulieren  - Reactie binnen 16 werkuren - Contract voor minimaal 1 jaar - Maandelijks Tips per mail   De telefonische helpdesk Brons kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowe ... (meer lezen)
€ 84,00 2
Helpdesk Zilver
  - Helpdesk voor kleine ondernemingen  - Reactie binnen 8 werkuren - 1 Uur gratis maatwerktraining per jaar - Contract voor minimaal 1 jaar - Maandelijks Tips per mail   De telefonische helpdesk ... (meer lezen)
€ 144,00 2
Helpdesk Goud
  - Helpdesk voor middel tot grote organisaties - Reactie binnen 4 werkuren - Maandelijks Tips per mail - 30% Korting op online installatie - 1 Uur gratis maatwerktraining per gebruiker, gericht op gebruikersvr ... (meer lezen)
€ 300,00 2

Voor alle helpdesk abonnementen geldt

  • Telefonische en digitale helpdesk
  • Inhoudelijke ondersteuning op de door Cedere geleverde software
  • Ondersteuning op gebruikersniveau
  • Beantwoording binnen aantal werkuren
  • Oplossen problemen software en hardware producten
  • Overnemen van de computer op afstand (indien nodig)
  • Online maatwerk training met korting
  • Online installatie met korting
  • Maandelijkse tips voor optimaal gebruik
  • Berichtgeving voor wat betreft aanpassingen en aanbiedingen

*Service Level Agreement en Maintenance op aanvraag.

Let op!: Wenst u geen helpdesk abonnement en wel graag hulp, dan berekenen we uurloon op nacalculatie.


Helpdesk Brons

- Helpdesk alleen voor particulieren 

- Reactie binnen 16 werkuren

- Contract voor minimaal 1 jaar

- Maandelijks Tips per mail

 

De telefonische helpdesk Brons kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen. 

Weten welke support je kunt verwachten? Stuur een mail met de omschrijving Helpdesk Brons.

- Geschikt voor particulieren - Reactie binnen 16 werkuren - Contract voor 1 jaar

€ 84,00


Helpdesk Zilver

 

- Helpdesk voor kleine ondernemingen 

- Reactie binnen 8 werkuren

- 1 Uur gratis maatwerktraining per jaar

- Contract voor minimaal 1 jaar

- Maandelijks Tips per mail

 

De telefonische helpdesk Zilver kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Weten welke support je kunt verwachten? Stuur een mail met omschrijving Helpdesk Zilver

- Geschikt voor kleine ondernemingen - Reactie binnen 8 werkuren - 1 Uur gratis maatwerktraining per jaar - Contract voor 1 jaar

€ 144,00


Helpdesk Goud

 

- Helpdesk voor middel tot grote organisaties

- Reactie binnen 4 werkuren

- Maandelijks Tips per mail

- 30% Korting op online installatie

- 1 Uur gratis maatwerktraining per gebruiker, gericht op gebruikersvragen

- Contract voor minimaal 1 jaar

 

De telefonische helpdesk Goud kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Weten welke support je kunt verwachten? Stuur een mail met omschrijving Helpdesk Goud

- Geschikt voor middel tot grote organisaties - Reactie binnen 4 werkuren - 30% Korting op online installatie - 1 Uur gratis maatwerktraining per gebruiker, gericht op gebruikersvragen - Contract voor 1 jaar

€ 300,00