Support & Service Cedere - software en hardware ondersteuning

Ontvang Support en Dragon tips voor extra ondersteuning!


Cedere is een het Kenniscentrum voor Speech-AI, dicteren, PDF, Imaging en spraakherkenning. Ze richt zich op Business to Business. Het inrichten en optimaliseren van werkprocessen. Complexe zaken ondersteunen en benaderen we professioneel. De medewerkers zijn hoog opgeleid.

 

Voor de ondersteuning vragen we een vergoeding, afhankelijk van de Support en Service die verwacht en gegeven wordt. Maandelijkse abonnementen of uren op nacalculatie.

Cedere biedt 4 niveaus van ondersteuning aan door de Support & Service afdeling

 

  1. Online Support, low level B2C
    Niveau van eerste lijn, voor consumenten die de producten bij Cedere hebben aangeschaft.
    Laagdrempeling. Geen gegarandeerde reactietijd, wat we niet direct en eenvoudig kunnen beantwoorden zetten we door naar fabrikant, of naar Support & Service (zie punt 2)
    Supportvraag mailen naar support@cedere.nl.
  2. Support & Service, medium level B2B ( € 189 excl. 21 % btw, per persoon)
    Volgens voorwaarden hieronder beschreven. 
    Communiceer zoveel mogelijk via mail support@cedere.nl , behalve bij grote calamiteiten dan bel je naar het algemene telefoonnummer. 
     
  3. Service Level Agreement, high level B2B
    SLA contract, voorwaarden per bedrijf, per product zoals zakelijke software, Saas-oplossingen en streaming diensten. Dictation Anywhere, Dragon Medical One, Dragon Professional Anywhere, Winscribe, PowerPDF en Dragon Professional Group. Tevens Olympus, Grundig en Philips dicteersoftware.
    Vraag documentatie aan via Sales.
  4. Onderhoud & Support B2B 
    Gekoppeld aan onderhoud/Maintenance overeenkomst van betreffende software

 

Support & Service, medium level

Support en Service, Medium Level voor (Klein) Zakelijk, Onderneming en Professionals.

 

  • Een S&S abonnement is perosonsgebonden.
  • Contract voor minimaal 1 jaar
  • 2 Maandelijks Tips per mail
  • Afdeling Support & Service kan, indien nodig, meekijken met behulp van Teamviewer
  • Bereikbaar tijdens kantooruren
  • Reactietijd 8 kantooruren
  • Bij meer dan 7 medewerkers (gebruikers van de software) bieden we een Service Level Agreement aan.

 

De afdeling Support & Service beantwoordt vragen en geeft adviezen bij hardware-, software- en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Voor iedere gebruiker wordt een S&S contract afgesloten, ze kan zelf contact opnemen met de afdeling Support en krijgt rechtstreeks antwoord. Voorwaarden worden vooraf overlegd.

Wanneer de vraag buiten de voorwaarden valt rekent Cedere een vergoeding per 30 minuten.

 

 Slechts een vergoeding per gebruiker, per jaar € 189 excl. btw

- Geschikt voor kleine ondernemingen - 1 jaar automatisch verlengd!

€ 228,69