Support & Service Cedere - software en hardware ondersteuning

Ontvang Support en Dragon tips voor extra ondersteuning!


Cedere is een het Kenniscentrum voor Speech-AI, dicteren, PDG, Imaging en spraakherkenning. Ze richt zich op Business to Business. Het inrichten en optimaliseren van werkprocessen. Complexe zaken ondersteunen en benaderen we professioneel.

 

Voor de ondersteuning vragen we een vergoeding, afhankelijk van de Support en Service die verwacht en gegeven wordt. 

Cedere biedt 4 niveaus van ondersteuning aan door de Support & Service afdeling

 

  1. Online Support, low level B2C
    Niveau van eerste lijn, voor consumenten die de producten bij Cedere hebben aangeschaft.
    Laagdrempeling. Geen gegarandeerde reactietijd, wat we niet direct en eenvoudig kunnen beantwoorden zetten we door naar fabrikant, of naar Support & Service. Vraag mailen naar support@cedere.nl.

  2. Support & Service, medium level B2B ( € 179 excl. 21 % btw, per persoon)
    Wanneer de vraag buiten de voorwaarden valt rekent Cedere een vergoeding per 30 minuten.
    Vraag Voorwaarden Document aan. Communiceer zoveel mogelijk via mail support@cedere.nl , behalve bij calamiteiten dan bel je naar het algemene telefoonnummer.
     
  3. Service Level Agreement, high level B2B
    SLA contract, voorwaarden per bedrijf, per product zoals CDA, DMO, DPA, WS, PPDF en DPG.
    Vraag documentatie aan via Sales.

  4. Maintenance & Support B2B 
    Gekoppeld aan Maintenance overeenkomst van betreffende software

 

Support & Service, medium level

Support en Service, Medium Level voor (Klein) Zakelijk, Onderneming en Professionals.

 

  • Een S&S abonnement is perosonsgebonden.
  • Contract voor minimaal 1 jaar
  • 2 Maandelijks Tips per mail
  • Afdeling Support & Service kan, indien nodig, meekijken met behulp van Teamviewer
  • Bereikbaar tijdens kantooruren
  • Reactietijd 8 kantooruren
  • Bij meer dan 7 medewerkers (gebruikers van de software) bieden we een Service Level Agreement aan.

 

De afdeling Support & Service beantwoordt vragen en geeft adviezen bij hardware-, software- en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Iedere gebruiker waar een contract voor is afgesloten, neemt zelf contact op met de afdeling Support en krijgt rechtstreeks antwoord.

 

 Slechts een vergoeding per gebruiker, per jaar € 179 excl. btw

- Geschikt voor kleine ondernemingen - 1 jaar automatisch verlengd!

€ 216,59