Helpdesk


Word lid en ontvang support en elke maand tips voor extra ondersteuning!


Met een helpdesk abonnement haalt u het beste uit uw product ..

Let op: Wenst u geen helpdesk abonnement en wilt u wel graag hulp, dan berekenen we uurloon op nacalculatie.

Helpdesk Brons
- Helpdesk alleen voor particulieren  - Reactie binnen 16 werkuren - Contract voor 1 jaar   De telefonische helpdesk Brons kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met ... (meer lezen)
€ 84,00 2
Helpdesk Zilver
  - Helpdesk voor kleine ondernemingen  - Reactie binnen 8 werkuren - 1 Uur gratis maatwerktraining per jaar - Contract voor 1 jaar   De telefonische helpdesk Zilver kan vragen beantwoorden en adviezen g ... (meer lezen)
€ 144,00 2
Helpdesk Goud
  - Helpdesk voor middel tot grote organisaties - Reactie binnen 4 werkuren - 30% Korting op online installatie - 1 Uur gratis maatwerktraining per gebruiker, gericht op gebruikersvragen - Contract voor 1 jaar ... (meer lezen)
€ 300,00 2

Voor alle helpdesk abonnementen geldt

  • Telefonische en digitale helpdesk
  • Inhoudelijke ondersteuning op de door Cedere geleverde software
  • Ondersteuning op gebruikersniveau
  • Beantwoording binnen aantal werkuren
  • Oplossen problemen software en hardware producten
  • Overnemen van de computer op afstand (indien nodig)
  • Online maatwerk training met korting
  • Online installatie met korting
  • Maandelijkse tips voor optimaal gebruik
  • Berichtgeving voor wat betreft aanpassingen en aanbiedingen

*Service Level Agreement en Maintenance op aanvraag.


Helpdesk Brons

- Helpdesk alleen voor particulieren 

- Reactie binnen 16 werkuren

- Contract voor 1 jaar

 

De telefonische helpdesk Brons kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen. 

Weten welke support u kunt verwachten? Klik op Voorwaarden Helpdesk Brons.

€ 84,00

Download
Voordelen en voorwaarden helpdesk Brons
Bijlage 1e lijn helpdesk Brons.pdf
Adobe Acrobat document 188.7 KB

Helpdesk Zilver

 

- Helpdesk voor kleine ondernemingen 

- Reactie binnen 8 werkuren

- 1 Uur gratis maatwerktraining per jaar

- Contract voor 1 jaar

 

De telefonische helpdesk Zilver kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Weten welke support u kunt verwachten? Klik op Voorwaarden Helpdesk Zilver.

 

 

€ 144,00

Download
Voordelen en voorwaarden helpdesk Zilver
1e lijn helpdesk Zilver.pdf
Adobe Acrobat document 188.4 KB

Helpdesk Goud

 

- Helpdesk voor middel tot grote organisaties

- Reactie binnen 4 werkuren

- 30% Korting op online installatie

- 1 Uur gratis maatwerktraining per gebruiker, gericht op gebruikersvragen

- Contract voor 1 jaar

 

De telefonische helpdesk Goud kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Weten welke support u kunt verwachten? Klik op Voorwaarden Helpdesk Goud.

 

 

€ 300,00

Download
Voorwaarden Helpdesk Goud
Bijlage 1e lijn helpdesk Goud.pdf
Adobe Acrobat document 160.9 KB