Helpdesk


Met een helpdesk abonnement krijgt u support op onze producten.

 

U haalt het beste uit uw product.

 

Er zijn diverse soorten helpdesk abonnementen:

 

  • Brons
  • Zilver 
  • Goud
  • Service Level Agreement (op aanvraag)
  • Maintenance & Support (op aanvraag)

* Blijf niet uren zoeken naar een oplossing maar neem een abonnement op een helpdesk en u ontvangt daarnaast ook een gratis training en kortingen op producten.

Helpdesk Brons
- Helpdesk alleen voor particulieren  - Reactie binnen 16 werkuren - Contract voor 1 jaar   De telefonische helpdesk Brons kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met ... (meer lezen)
€ 72,00 2
Helpdesk Zilver
  - Helpdesk voor kleine ondernemingen  - Reactie binnen 8 werkuren - 1 Uur gratis maatwerktraining per jaar - Contract voor 1 jaar   De telefonische helpdesk Zilver kan vragen beantwoorden en adviezen g ... (meer lezen)
€ 132,00 2
Helpdesk Goud
  - Helpdesk voor middel tot grote organisaties - Reactie binnen 4 werkuren - 30% Korting op online installatie - 1 Uur gratis maatwerktraining per gebruiker, gericht op gebruikersvragen - Contract voor 1 jaar ... (meer lezen)
€ 300,00 2

 

Voor alle helpdesk abonnementen geldt:

 

  • Telefonische en digitale helpdesk
  • Inhoudelijke ondersteuning op de door Cedere geleverde software
  • Ondersteuning op gebruikersniveau
  • Beantwoording binnen aantal werkuren
  • Oplossen problemen software en hardware producten
  • Overnemen van de computer op afstand (indien nodig)
  • Online maatwerk training met korting
  • Online installatie met korting
  • Toegang tot digitale handboeken en werkboeken
  • Berichtgeving voor wat betreft aanpassingen en aanbiedingen

De helpdesk van de Support afdeling helpt u om het beste uit uw systeem en onze producten  te halen. Voor informatie over de mogelijkheden, belt u +31 (0)85 - 486 3748.


Helpdesk Brons

- Helpdesk alleen voor particulieren 

- Reactie binnen 16 werkuren

- Contract voor 1 jaar

 

De telefonische helpdesk Brons kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen. 

Weten welke support u kunt verwachten? Klik op Voorwaarden Helpdesk Brons.

€ 72,00

Download
Voorwaarden Helpdesk Brons
Bijlage 1e lijn helpdesk Brons.pdf
Adobe Acrobat document 377.7 KB

Helpdesk Zilver

 

- Helpdesk voor kleine ondernemingen 

- Reactie binnen 8 werkuren

- 1 Uur gratis maatwerktraining per jaar

- Contract voor 1 jaar

 

De telefonische helpdesk Zilver kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Weten welke support u kunt verwachten? Klik op Voorwaarden Helpdesk Zilver.

 

 

€ 132,00

Download
Voorwaarden Helpdesk Zilver
Bijlage HELPDESk Zilver.pdf
Adobe Acrobat document 377.0 KB

Helpdesk Goud

 

- Helpdesk voor middel tot grote organisaties

- Reactie binnen 4 werkuren

- 30% Korting op online installatie

- 1 Uur gratis maatwerktraining per gebruiker, gericht op gebruikersvragen

- Contract voor 1 jaar

 

De telefonische helpdesk Goud kan vragen beantwoorden en adviezen geven bij zowel hardware, software en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Weten welke support u kunt verwachten? Klik op Voorwaarden Helpdesk Goud.

 

 

€ 300,00

Download
Voorwaarden Helpdesk Goud
Bijlage 1e lijn helpdesk Goud.pdf
Adobe Acrobat document 129.1 KB