Dragon spraakherkenning binnen Microsoft Office: Outlook

Weet je dat het mogelijk is om Outlook geheel met de stem te besturen?

Wij leren je hoe je het programma opent, een mail opstelt en verzendt, en ontvangen mail opent.

Je ziet het wisselen van kolommen, gebruik van functies van het lint, het omgaan met bijlagen. Hoe gebruik je de spraakopdrachten in het Help menu?

Het oplossen van  een error wanneer je Dragon gebruikt binnen Outlook wordt ook behandeld.

Kortom, werk met een mailbox die op jouw wensen is toegespitst zonder een toets aan te raken.

Voor wie is dit bedoeld?

Het webinar is bedoeld voor zowel professionele als particuliere gebruikers van Dragon die hun mogelijkheden binnen Outlook willen uitbreiden.

Wat wordt behandeld?

Gedurende 2 uur worden de volgende onderwerpen behandeld:

 

Spraakgestuurd:

  • E-mail interface van Outlook bedienen
  • E-mail behandelen. Opstellen, Beantwoorden, Doorsturen
  • Kolommen en deelvensters in Outlook
  • Omgaan met bijlages
  • Handtekening plaatsen en andere Outlook menu functies zoals indelen in Categorieën
  • Indelen in sub mappen.
  • Outlook agenda
  • Wisselen tussen meerdere Outlook vensters
  • Welke fouten kunnen er optreden
  • Muisopdrachten gebruiken

Kennisniveau:

Basis kennis van Dragon Professional. Enige ervaring met het gebruik van Dragon. Zie online maatwerktraining Installatie en Instructie Dragon. Uit te breiden met lesmateriaal.

Basis kennis van Windows en Office Outlook.

Lesmethode:

Presenterend. Hands-on meedoen is mogelijk, maar het tempo is daar niet speciaal op gericht.

Duur webinar:

2 uur

Technische vereisten:

  • Pc of Laptop met Windows 10 en Microsoft Outlook vanaf versie 2013
  • Dragon Professional Individual of Dragon Professional Group vanaf versie 14 geïnstalleerd
  • Een headset of Microfoon die goed werkt met Dragon

Presentatie volgen op een Mac-computer is mogelijk, voor gebruik van Dragon is een Windows computer noodzakelijk.

Hoe volg je dit webinar?

Dit Webinar wordt gegeven via Microsoft Teams. Na aanmelding ontvang je een link met instructies

Teams hoeft niet geïnstalleerd te zijn. Het Webinar start ook op in de browser bv. Google Chrome.

Vragen?

Van te voren kan je  vragen stellen die tijdens dit webinar behandeld kunnen worden. Stuur deze dan door naar: info@cedere.nl.

 

Tijdens het Webinar is het mogelijk om via een chatvenster vragen te stellen.

Op vragen die niet in het Webinar behandeld kunnen worden ontvang je persoonlijk een reactie.

Dit Webinar maakt deel uit van Dragon Spraakherkenning binnen Microsoft Office. Deze webinars kunnen los van elkaar gevolgd worden.