Excel is een veelgebruikt programma, waarbij je vaak minder tekst gebruikt dan in Word.
Toch is het mogelijk om Dragon met Excel te combineren.
Wij leren je dicteren in de vakken, de spraakopdrachten, hoe je een document opmaakt en er doorheen navigeert. Ook tonen we het invoeren van formules, het met spraak aansturen van de functies van het lint en nuttige muisopdrachten.
Op deze manier kan je de spraakherkenning nog breder inzetten.
Het Webinar is bedoeld voor zowel professionele als particuliere gebruikers van Dragon die hun mogelijkheden binnen Excel willen uitbreiden.
Gedurende 2 uur worden de volgende onderwerpen behandeld:
Basis kennis van Dragon Professional. Enige ervaring met het gebruik van Dragon. Zie online maatwerktraining Installatie en Instructie Dragon. Uit te breiden met lesmateriaal.
Basis kennis van Windows en Office Excel.
Presenterend. Hands-on meedoen is mogelijk, maar het tempo is daar niet speciaal op gericht.
2 uur
Presentatie volgen op een Mac-computer is mogelijk, voor gebruik van Dragon is een Windows computer noodzakelijk.
Dit Webinar wordt gegeven via Microsoft Teams. Na aanmelding ontvang je een link met instructies
Teams hoeft niet geïnstalleerd te zijn. Het Webinar start ook op in de browser bv. Google Chrome.
Van te voren kan je vragen stellen die tijdens dit webinar behandeld kunnen worden. Stuur deze dan door naar: info@cedere.nl.
Tijdens het Webinar is het mogelijk om via een chatvenster vragen te stellen.
Op vragen die niet in het Webinar behandeld kunnen worden ontvang je persoonlijk een reactie.
Dit Webinar maakt deel uit van Dragon Spraakherkenning binnen Microsoft Office. Deze webinars kunnen los van elkaar gevolgd worden.