Totaal oplossing voor documenten stroom. Op basis van Subscriptie. Sluit aan bij jouw wens.
Met Kofax® AutoStore® documentbeheer software kun je de manier waarop je papieren en elektronische documenten automatiseren.
De organisatie kan nu interne en externe workflows automatiseren om knelpunten te elimineren met Kofax eCopy®
PowerPDF en Ominpage van Kofax valt onder Imaging en beeldherkenning.
Kofax Equitrac ® maximaliseert besparingen op afdrukkosten, vermindert netwerkbeveiligingsrisico's en verbetert de naleving
Met de mogelijkheden voor procesorkestratie van Kofax Output Manager™ kunnen bedrijven vertrouwelijke informatie veilig houden.
Met Kofax SafeCom ® kunnen je mobiele medewerkers efficiënter printen en gevoelige gegevens veilig beheren.
Kofax Business Connect™ breidt bedrijfsprocessen uit naar mobiele werknemers.
Kofax ControlSuite is een platform dat vrijwel elk aspect van de distributie in documenten beheert, beveiligt en regelt afdrukken, scannen, routeren en opslaan. Ze is geschikt voor de gehele onderneming. Koppelingen met elke combinatie van systemen, technologieën en apparaten, inclusief gemengde MFP-omgevingen.
Kofax zal met ingang van 1 januari 2023 het ControlSuite-aanbod volledig overzetten naar een prijsstructuur op basis van Subscriptie.
Kofax gebruikt hiervoor de term ToP (Term on Premise). De overgang naar ToP-prijzen sluit aan bij de wens van de industrie, partners en eindklanten om over te stappen op termijn- of abonnementsprijzen voor alle softwareoplossingen.
Volgens KPMG "zal 53% van de softwarebedrijven tegen 2023 overstappen op abonnementsmodellen".
Voordelen van ToP (Subscriptie) licenties:
ControlSuite transformeert je documentvastlegging, afdrukbeheer en mobiele workflows, waardoor de waarde van je infrastructuurinvestering wordt vergroot.
Er zijn drie soorten bedrijfsprocessen:
Primair bedrijfsproces
Primaire bedrijfsprocessen zijn de processen die direct te maken hebben met het bedrijfsdoel. Bij de meeste bedrijven hebben primaire processen te maken met productie en verkoop.
Managementproces
Managementprocessen zijn gericht op het besturen van de organisatie en het inrichten van processen.
Ondersteunend bedrijfsproces
Ten slotte de ondersteunende processen. Die bestaan om de primaire processen goed te kunnen uitvoeren. Voorbeelden hiervan zijn de administratie en de financiële afdeling.
Hoe kun je bedrijfsprocessen verbeteren?
Het is eigenlijk heel eenvoudig: goedlopende bedrijfsprocessen zijn cruciaal voor de gezondheid van een bedrijf. Grip op bedrijfsprocessen is dus van levensbelang.
Stroomlijnen van werkprocessen:
Verwerk je organisatie op verschillende manieren en plaatsen informatie? Inkomende en uitgaande facturen, document management stromen, personeel- en verkoopdossier.
Bedrijfsprocessen zijn het fundament van je organisatie. Een bedrijfsproces bestaat uit een zich herhalende keten van activiteiten en deze keten is gefocust op het behalen van een bepaald eindresultaat. Zoals je product of dienst leveren aan de klant.
Business Process Management oplossingen kunnen deze verschillende stromingen digitaliseren, automatiseren en optimaliseren. Een documenten workflow zoals je dat zelf wil, zo optimaal mogelijk.
Dit levert enorme besparing in tijd en kosten op en meer inzicht en controle over je business processen. Alle software is scan en MFP onafhankelijk.
Nieuwe printer nodig? Dan heb je geen nieuwe software nodig. Dat is handig en kostenbesparend.
DOCUMENT- EN FACTUURVERWERKING
Kofax is verheugd de lancering van ControlSuite 1.4 aan te kondigen. Met deze lancering is geactualiseerd marketingmateriaal en verkoopondersteuning beschikbaar. Met de lancering van ControlSuite 1.4 brengt Kofax ook specifieke hulpmiddelen uit voor het upgraden van Equitrac 5.
ControlSuite is de toonaangevende, volledig geïntegreerde oplossing voor automatisering van de document workflow met content-aware capture, beveiligd uitvoer- en afdrukbeheer en mobiele workflows. Met ControlSuite profiteren gebruikers van een uniforme en consistente gebruikerservaring in de meest uiteenlopende zakelijke toepassingen en multifunctionele apparaten - vanaf elke locatie.
ControlSuite 1.4 bouwt voort op de kracht van ControlSuite 1.3 en biedt een reeks geavanceerde functies en productverbeteringen die onze klanten meerwaarde bieden.
Wanneer Digitale en wanneer Elektronische handtekening?
Wat zijn de voordelen van elektronische handtekeningen?
Elektronische handtekeningen zijn een ingrediënt voor vertrouwen in digitale transacties.
Vertrouwen in digitale transacties is essentieel voor digitale transformatie. E-handtekeningen zijn ook cruciaal voor het realiseren van volledige end-to-end digitale processen.
Door het toenemen van digitale documenten en digitale transacties, is een gedegen handtekeningbeleid noodzakelijk.
Waar staan de werkende Nederlanders om bekend?
Terug van vakantie en je probeert je rust te bewaren.
Maar was het wel rustig in het vakantieland? Of maken we ons druk?
In deze blog lees je de manier waarop buitenlanders naar Nederlanders kijken.
Zoals je hier leest is het voor vele bedrijfstakken toegestaan om papieren dossiers, facturen, bestellingen, wilsverklaringen en dergelijke te digitaliseren. Je mag dan de oorspronkelijke papieren wegdoen, wel op de juiste manier vernietigen, bijvoorbeeld met een papierversnipperaar. Zolang je maar op de juiste manier hebt gedigitaliseerd.
Maar hoe zit dat met een medisch dossier, mag je papieren patiëntendossiers vernietigen? En mag je facturen en bonnetjes zomaar inscannen en weggooien of moet je die bewaren?
Wij houden van snel en slim werken en wat we niet zelf hoeven te doen, automatiseren we. We houden van onafhankelijkheid en vrijheid, werken wanneer wij willen en waar we willen.
En dat geldt ook voor onze financiën.
Niet lang geleden las ik een titel van een boek: Werken in een wereld zonder e-mail. Ik werd daar erg door getriggerd. Moderne kenniswerkers communiceren voortdurend. Zou dat mogelijk zijn?
In het verleden was juist e-mail de oplossing om minder druk te zijn. Telefoon stond roodgloeiend en iedereen wilde op locatie vergaderen. Veel tijd waren we onderweg.
Support werd geregeld via de telefoon, inloggen op een server of via een extern bureaublad. De komst van meer e-mail-gebruik was een serieuze oplossing.
In de juridische sector zijn de bewaartermijnen van diverse dossiers en documenten een bekend verschijnsel. Zo meldt de Nederlandse orde van advocaten dat de meeste dossiers vijf jaar bewaard moeten worden gerekend vanaf de datum dat men de zaak afsloot.
Maar omdat de bewaartermijn van onder andere administratieve gegevens en gegevensdragers zeven jaar is zullen veel archieven pas na zeven jaar vernietigd worden.
Door deze manier van werken kan je je voorstellen dat veel
advocatenkantoren over een behoorlijk archief beschikken; dit is echter
kinderspel vergeleken bij wat een notaris moet bewaren.
Wat doet een CFO met alle informatie en data?
De meeste bedrijven gebruiken een CRM (contact relatie management systeem) met veel informatie van en over de klant, data dus. En nog meer informatie kun je van het Internet, Websites, Social Media, gewenst of ongewenst, binnenhalen. Een enorme hoeveelheid data uit verschillende bronnen.
De bronnen ervan zijn divers en de data is zowel gestructureerd als ongestructureerd, nuttig en onnuttig. Dit alles samen noemen we Big Data, en daar kunnen machines algoritmes uit halen. Businessplan baseren op data heet data driven finance.
De een na grootste bibliotheek van Zwitserland met ca. 230.000 boeken.
Op reis in Zurich, Zwitserland, waar we een bibliotheek van de universiteit Zurich afdeling Recht wetenschappen bezochten. Een zeer indrukwekkend gebouw met alleen rechtskundige boeken uit de hele wereld. Beetje snuffelend tussen de genres werd duidelijk dat de Zwitsers 4 talen gebruiken. De voertaal is weliswaar Zwitserduits ( bijna onverstaanbaar) maar deze bibliotheek huisvest boeken in deze 4 talen: Duits, Engels, Frans en Italiaans.
Universiteit Zurich ZWITSERLAND
Vorige week heb ik een studiereis gemaakt naar Zwitserland, Bazel en Zürich, met een groep architecten. Het doel was om te leren over het gebruik van spraakherkenning in de bouw, constructie. Hoe de hazen lopen, wie veel teksten moet schrijven, beleidsstukken, berekeningen en wie daarin vastloopt of sneller wil werken. Het was een zeer aangename en leerzame reis.
Een van de gebouwen die we hebben bezocht was de bibliotheek van de universiteit van Zurich. Voor ons een kers op de taart. Een heel bijzonder gebouw ontworpen door de beroemde architect Santiago Calatrava. Hij integreerde de bibliotheek in de binnenplaats van het voormalige Scheikundegebouw uit 1909.
De nieuwe accountant en zijn lifestyle.
Op de werkvloer vind je steeds meer medewerkers die zich bezig houden met een zinvol leven, er is meer dan werk. Er is een gezin en familie, vrienden en sport. Het milieu en voortbestaan van de wereld. Voeding en koken.
Minder werk-woon verkeer, beter werk-privé verhouding, meer sporten: meaningful living.
Voor degenen die niet de voorkeur geven aan vaste, meer conventionele werkmethoden, zoals traditionele werkuren en zuurverdiende bonussen, biedt spraakherkenning een nieuwe lifestyle. De nieuwe accountant dicteert met Dragon Finance of onderweg met Philips SpeechLive.
Welke PDF formaten worden gebruikt?
PDF is een algemeen en wereldwijd geaccepteerd standaardformaat voor documenten. Je kunt een pdf altijd openen wanneer je voldoende rechten hebt. De indeling blijft hetzelfde ongeacht van het programma welke je gebruikt.
PDF is een populair bestandsformaat voor het delen van documenten. Het heeft een aantal voordelen ten opzichte van andere formaten.
Door beveiligen kun je er voor zorgen dat de ontvanger geen wijzigingen kan aanbrengen, zelf doorstuurt of afdrukt. Een PDF kan bestaan uit tekst met plaatjes, leesbaar of beveiligd.
Waarom is een PDF handig in gebruik?
PDF is een algemeen en wereldwijd geaccepteerd standaardformaat voor documenten. Je kunt een pdf altijd openen wanneer je voldoende rechten hebt. De indeling blijft hetzelfde.
Kofax PowerPDF verbetert de productiviteit van werknemers door een vernieuwde layout en conversie en betere nauwkeurigheid.
Power PDF zorgt dat de documenten veilig en vertrouwd via een workflow op de juiste plaats terecht komen. Hierdoor kan een bedrijf beter werken en dus beter presenteren.
“Inspanningsverplichting van de werkgever om hun werknemers te stimuleren een ontwikkeladvies aan te vragen of scholing te volgen voor behoud van het werk.”
Bovenstaande regel kwam ik tegen in een nieuwsbrief van een accountantsbureau*. Alleen die regel roept al vragen op.
Wat wordt nu gevraagd van de werkgever, naast de andere verplichtingen, wanneer je de NOW 2 regeling aanvraagt?