Nuance breidt de beschikbaarheid van Dragon Professional Anywhere uit

Dragon Professional Anyhwere

Nuance Communications heeft zijn cloudgebaseerde Dragon Professional Anywhere-spraakherkenningsoplossing voor documentatie in de Verenigde Staten uitgebracht voor gebruik op meerdere markten, waaronder wetshandhaving, sociale diensten, financiële diensten en juridische zaken.

De oplossing was al beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Nederland, Zweden en Duitsland.

18 augustus 2020: Nieuwsbericht via Speech Technology News

Dragon Professional Anywhere

Beschikbaar in meerdere landen

Voor diverse vakgebieden

"Omdat het wereldwijde personeelsbestand op nieuwe en ongekende manieren werkt, is het cruciaal om organisaties van elke omvang uit te rusten met oplossingen die een naadloze, veilige bedrijfscontinuïteit mogelijk maken", aldus Joe Petro, Chief Technology Officer van Nuance, in een verklaring. "Dragon Professional Anywhere biedt schaalbare implementatie-opties die bedrijven helpen kosten te verlagen, productiviteitswinst te realiseren en de klantenservice voor industrieën over de hele wereld te verbeteren."

Dragon Professional Anywhere is gebaseerd op de vooruitgang van conversational AI en breidt de bruikbaarheid en waarde van applicaties uit naar een verscheidenheid aan verticale markten, waaronder:

 

Rechtshandhaving: Dragon Professional Anywhere bouwt voort op Dragon Law Enforcemen om incidentrapporten en veldnotities overal vast te leggen. Het verbetert het gebruik van webgebaseerde CAD / RMS, waarbij gebruik wordt gemaakt van; verbeteringen in draadloze communicatie via 5G-netwerken om de gegevenstoegang voor politiebureaus te stroomlijnen.

 

Sociale diensten: Dragon Professional Anywhere ondersteunt de Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA) -conforme inspanningen van klanten voor het opstellen, delen en stroomlijnen van communicatie tussen bureaus. Professionals in de sociale dienstverlening kunnen Dragon Professional Anywhere gebruiken om dossiers van zaken en cliënten vast te leggen en te openen op het punt van interactie.

 

Bank- en financiële diensten: Bankprofessionals en financiële adviseurs kunnen Dragon Professional Anywhere gebruiken om klantinteracties vast te leggen en openbaarmakingen en gedetailleerde actieplannen te documenteren.

 

Juridisch: vandaag wordt ook Dragon Legal Anywhere gelanceerd, een in de cloud gehoste spraakherkenningsoplossing gebouwd op Dragon Professional Anywhere met een gespecialiseerd juridisch vocabulaire om de voltooiing van kritieke werkzaamheden in de  rechtszaal, op kantoor of thuis te versnellen.

 

Maak kennis met Dragon Professional Anywhere
Maak kennis met Dragon Professional Anywhere

Dragon Professional Anywhere en Dragon Legal Anywhere bieden zonder extra kosten toegang tot Dragon Anywhere Mobile (niet in Nederland). 

 

Gebruikers van Dragon Professional Anywhere en Dragon Legal Anywhere, gehost in de Microsoft Azure-cloud, profiteren van veilige en responsieve prestaties op verschillende apparaten terwijl ze toegang krijgen tot de nieuwste beveiligings- en prestatieverbeteringen.