De juiste PDF-oplossingen bieden krachtige functionaliteit voor het verbeteren van de samenwerking tussen teamleden en is van cruciaal belang voor de gehele organisatie.
Welke informatie hebben medewerkers nodig om de samenwerking te verbeteren? Vooral als het gaat om het werken met gedeelde documenten.
Optimaliseren van de inefficiënte instrumenten en document management processen is de sleutel tot het verminderen van kosten en het verbeteren van de productiviteit.
Werknemers verliezen veel tijd in het zoeken naar documenten met inefficiënte instrumenten en processen. Dit kost een organisatie veel geld in de vorm van verloren tijd en productiviteit.
Documentsamenwerking
De mogelijkheid om documenten elektronisch te bewerken verbetert de responstijden, vermindert fouten en omissies, zorgt voor een betere versiebeheer, en verhoogt de productiviteit.
Wat gebeurt er als 1 gebruiker de voorkeur geeft het bestand op een iPad te bewerken of andere tablet-apparaat? Wat nog belangrijker is, wat als één gebruiker behoefte heeft om het bestand te bewerken en geen toegang tot de Microsoft Word applicatie heeft? Welke formaat verschillen zijn er dan?
PDF verbetert de samenwerking en de resultaten
- PDF-software speelt een belangrijke rol als het gaat om de samenwerking in documenten.
- PDF is de open standaard voor de elektronische uitwisseling van documenten.
- PDF is de standaard bestandsformaat voor het bedrijfsleven bij samenwerking aan documenten.
- Veel PDF-oplossingen zijn onvoldoende als het gaat om elektronisch document samenwerking.
Veel bedrijven zijn zich niet bewust van de productiviteit-leak als gevolg van onvoldoende bewerkingsmogelijkheid in bestaande PDF-software
Laat gebruikers met intuïtieve PDF-software-oplossing Power-PDF werken, en zo eenvoudig een PDF-bestand bewerken of maken.