Blog en Nieuws Imaging

Lees de nieuwe ontwikkelingen

Lancering van ControlSuite 1.4

Power PDF, Papierloos georganiseerd bureauwerk

Kofax is verheugd de lancering van ControlSuite 1.4 aan te kondigen. Met deze lancering is geactualiseerd marketingmateriaal en verkoopondersteuning beschikbaar. Met de lancering van ControlSuite 1.4 brengt Kofax ook specifieke hulpmiddelen uit voor het upgraden van Equitrac 5.

 

ControlSuite is de toonaangevende, volledig geïntegreerde oplossing voor automatisering van de document workflow met content-aware capture, beveiligd uitvoer- en afdrukbeheer en mobiele workflows. Met ControlSuite profiteren gebruikers van een uniforme en consistente gebruikerservaring in de meest uiteenlopende zakelijke toepassingen en multifunctionele apparaten - vanaf elke locatie.

 

ControlSuite 1.4 bouwt voort op de kracht van ControlSuite 1.3 en biedt een reeks geavanceerde functies en productverbeteringen die onze klanten meerwaarde bieden.

meer lezen

Betrouwbaar handtekening plaatsen

Wanneer Digitale en wanneer Elektronische handtekening?

 

Wat zijn de voordelen van elektronische handtekeningen?

Elektronische handtekeningen zijn een ingrediënt voor vertrouwen in digitale transacties. 

 

Vertrouwen in digitale transacties is essentieel voor digitale transformatie. E-handtekeningen zijn ook cruciaal voor het realiseren van volledige end-to-end digitale processen.

 

Door het toenemen van digitale documenten en digitale transacties, is een gedegen handtekeningbeleid noodzakelijk.

meer lezen

Back to work - Do it the Dutch way

Hoe kijken buitenlanders naar werkende Nederlanders Back to work

Waar staan de werkende Nederlanders om bekend?

 

Terug van vakantie en je probeert je rust te bewaren.

Maar was het wel rustig in het vakantieland? Of maken we ons druk?

 

In deze blog lees je de manier waarop buitenlanders naar Nederlanders kijken.

meer lezen

Papieren dossier vernietigen na digitaal opslaan met Kofax Power PDF

versnelde digitalisering in Nederland

Zoals je hier leest is het voor vele bedrijfstakken toegestaan om papieren dossiers, facturen, bestellingen, wilsverklaringen en dergelijke te digitaliseren. Je mag dan de oorspronkelijke papieren wegdoen, wel op de juiste manier vernietigen, bijvoorbeeld met een papierversnipperaar. Zolang je maar op de juiste manier hebt gedigitaliseerd. 

 

Maar hoe zit dat met een medisch dossier, mag je papieren patiëntendossiers vernietigen? En mag je facturen en bonnetjes zomaar inscannen en weggooien of moet je die bewaren?

 

 

meer lezen

Online accountant en Next level accountant

Online accountant en Next level accountant

 

Zij zijn een modern en innovatief accountantskantoor dat gebruik maakt van de nieuwste technologieën om onze klanten optimaal te bedienen. Zij geloven in flexibiliteit en zelfstandigheid, zowel voor hunzelf als voor de klanten.

 

Daarom werken ze op afstand, op de momenten die hun het beste uitkomen, en bieden we onze klanten inzicht en controle over hun financiën.

meer lezen

Kluis of Cloud: wat is de oplossing voor het eeuwige leven van het notariaat?

In de juridische sector zijn de bewaartermijnen van diverse dossiers en documenten een bekend verschijnsel. Zo meldt de Nederlandse orde van advocaten dat de meeste dossiers vijf jaar bewaard moeten worden gerekend vanaf de datum dat men de zaak afsloot.


Maar omdat de bewaartermijn van onder andere administratieve gegevens en gegevensdragers zeven jaar is zullen veel archieven pas na zeven jaar vernietigd worden.

 

Door deze manier van werken kan je je voorstellen dat veel

                                                                advocatenkantoren over een behoorlijk archief beschikken; dit is echter

                                                                kinderspel vergeleken bij wat een notaris moet bewaren.

meer lezen

Data Driven Finance voor organisaties

Big data verzamelen en ordenen

Wat doet een CFO met alle informatie en data?

 

De meeste bedrijven gebruiken een CRM (contact relatie management systeem) met veel informatie van en over de klant, data dus. En nog meer informatie kun je van het Internet, Websites, Social Media, gewenst of ongewenst, binnenhalen. Een enorme hoeveelheid data uit verschillende bronnen.

 

De bronnen ervan zijn divers en de data is zowel gestructureerd als ongestructureerd, nuttig en onnuttig. Dit alles samen noemen we Big Data, en daar kunnen machines algoritmes uit halen. Businessplan baseren op data heet data driven finance.

 

meer lezen

Rechtsbibliotheek van de Universiteit van Zürich

rechtsbibliotheek van Zürich

De een na grootste bibliotheek van Zwitserland met ca. 230.000 boeken.

 

Op reis in Zurich, Zwitserland, waar we een bibliotheek van de universiteit Zurich afdeling Recht wetenschappen bezochten. Een zeer indrukwekkend gebouw met alleen rechtskundige boeken uit de hele wereld. Beetje snuffelend tussen de genres werd duidelijk dat de Zwitsers 4 talen gebruiken. De voertaal is weliswaar Zwitserduits ( bijna onverstaanbaar) maar deze bibliotheek huisvest boeken in deze 4 talen: Duits, Engels, Frans en Italiaans.

meer lezen

Het gebouw van Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Het gebouw van Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Universiteit Zurich ZWITSERLAND

 

Vorige week heb ik een studiereis gemaakt naar Zwitserland, Bazel en Zürich, met een groep architecten. Het doel was om te leren over het gebruik van spraakherkenning in de bouw, constructie. Hoe de hazen lopen, wie veel teksten moet schrijven, beleidsstukken, berekeningen en wie daarin vastloopt of sneller wil werken. Het was een zeer aangename en leerzame reis.

 

Een van de gebouwen die we hebben bezocht was de bibliotheek van de universiteit van Zurich. Voor ons een kers op de taart. Een heel bijzonder gebouw ontworpen door de beroemde architect Santiago Calatrava. Hij integreerde de bibliotheek in de binnenplaats van het voormalige Scheikundegebouw uit 1909.

meer lezen

Wat verdient een accountant deel 2

accountant aan het werk

De nieuwe accountant en zijn lifestyle.

Op de werkvloer vind je steeds meer medewerkers die zich bezig houden met een zinvol leven, er is meer dan werk. Er is een gezin en familie, vrienden en sport. Het milieu en voortbestaan van de wereld. Voeding en koken.

 

Minder werk-woon verkeer, beter werk-privé verhouding, meer sporten: meaningful living.

 

Voor degenen die niet de voorkeur geven aan vaste, meer conventionele werkmethoden, zoals traditionele werkuren en zuurverdiende bonussen, biedt spraakherkenning een nieuwe lifestyle. De nieuwe accountant dicteert met Dragon Finance of onderweg met Philips SpeechLive.

meer lezen

Waarom is een PDF handig om te gebruiken?

Power PDF handig in gebruik

Welke PDF formaten worden gebruikt?

 

PDF is een algemeen en wereldwijd geaccepteerd standaardformaat voor documenten. Je kunt een pdf altijd openen wanneer je voldoende rechten hebt. De indeling blijft hetzelfde ongeacht van het programma welke je gebruikt.

 

PDF is een populair bestandsformaat voor het delen van documenten. Het heeft een aantal voordelen ten opzichte van andere formaten.

 

Door beveiligen kun je er voor zorgen dat de ontvanger geen wijzigingen kan aanbrengen, zelf doorstuurt of afdrukt. Een PDF kan bestaan uit tekst met plaatjes, leesbaar of beveiligd.

meer lezen

Welke PDF formaten zijn er en worden gebruikt?

PowerPDF handig in gebuik

Waarom is een PDF handig in gebruik?

 

PDF is een algemeen en wereldwijd geaccepteerd standaardformaat voor documenten. Je kunt een pdf altijd openen wanneer je voldoende rechten hebt. De indeling blijft hetzelfde.

meer lezen

Kofax Power PDF nieuwste versie Power PDF-software

Kofax PowerPDF verbetert de productiviteit van werknemers door een vernieuwde layout en conversie en betere nauwkeurigheid.

 

Power PDF zorgt dat de documenten veilig en vertrouwd via een workflow op de juiste plaats terecht komen. Hierdoor kan een bedrijf beter werken en dus beter presenteren.

meer lezen

NOW 2 regeling en scholing voor behoud van werk

“Inspanningsverplichting van de werkgever om hun werknemers te stimuleren een ontwikkeladvies aan te vragen of scholing te volgen voor behoud van het werk.”

 

Bovenstaande regel kwam ik tegen in een nieuwsbrief van een accountantsbureau*. Alleen die regel roept al vragen op. 

 

Wat wordt nu gevraagd van de werkgever, naast de andere verplichtingen, wanneer je de NOW 2 regeling aanvraagt? 

 

 

meer lezen

Online-vergader-etiquette

Nog een paar weken en we zijn allemaal aan het werk, ongeacht of dat nu op kantoor is of dat er nog steeds gekozen wordt voor thuiswerken.

 

Want hoe prettig het ook kan zijn om op kantoor te werken, je collega’s in de ogen te kunnen zien, even een praatje te kunnen maken bij het koffieapparaat, in de praktijk blijkt dat veel van onze werkplekken niet zijn ingericht op het houden van afstand van elkaar.

meer lezen