Referenties uit de juridische sector

Zowel grote als kleine kantoren

Eenmanszaak welkom!

Wat kan je zeggen over je ervaringen met Cedere?

Wat mij het meest opvalt is dat Cedere een people business is. Het contact is altijd prettig en persoonlijk. De kwaliteit en de service is prima, de mensen die komen installeren hebben verstand van zaken, kunnen zowel met ons als met onze ICT communiceren. Ik ben altijd uitermate tevreden over Cedere!

 

* Yme Drost van Drost Letselschade

 


Houthoff gebruikt spraakherkenning van Cedere
Nysingh Advocaten gebruikt spraakherkenning van Cedere

Okkerse Schop gebruikt spraakherkenning van Cedere
Drost Letselschade gebruikt spraakherkenning van Cedere
Drost Letselschade gebruikt spraakherkenning van Cedere
Fruytier Lawyers in Business uses Speech Recognition
Fruytier Lawyers in Business uses Speech Recognition
Voorink Advocaten gebruikt spraakherkenning van Cedere
Voorink Advocaten gebruikt spraakherkenning van Cedere
Palthe Oberman gebruikt spraakherkenning van Cedere
Palthe Oberman gebruikt spraakherkenning van Cedere

In verband met de AVG wetgeving zijn de namen van de diverse kantoren uit deze lijst verwijderd.


Lees en bekijk het interview met Yme Drost:

Yme Drost gebruikt spraakherkenning van Cedere
* klik om naar het interview met Yme Drost te gaan.

Dit keer interviewen we Yme Drost van Drost Letselschade in Hengelo.

 

Yme wordt gezien als een gerenommeerd jurist op het gebied van letselschade. Hij is onder andere bekend van de zaak tegen arts Jansen Steur en de kwestie van de Chroom-6 slachtoffers.

 

Aangezien Yme al jarenlang gebruik maakt van spraakherkenning vragen wij hem graag naar zijn ervaring met werken met Dragon Professional Group Legal binnen de sector personenschade. >>>

Lees en bekijk het interview met Lorenz Wiggers:

Interview met Lorenz Wiggers over spraakherkenning van Cedere
* Klik om naar het interview met Lorenz Wiggers te gaan

De Kok accountants en adviseurs BV is het oudste zelfstandige registeraccountantskantoor van Overijssel.

 

Er zijn vestigingen in Almelo, Enschede en Denekamp; men houdt zich bezig met accountancy, fiscaliteit, administratie, loonverwerking en personele diensten.

De klantenkring bestaat voornamelijk uit bedrijven, (groter) Midden en Klein bedrijf, profit en non-profit. Er zijn in totaal 45 medewerkers. >>>

Bosch en Berg Letselschade Specialist maakt dicteerproces lean

 

Bij Bosch & Berg werken advocaten die gespecialiseerd zijn op het gebied van letselschade. Persoonlijk contact, service, kwaliteit, betrokkenheid en een optimaal resultaat zijn erg belangrijk voor hen. Zij doen dit werk al bijna twintig jaar en hebben veel kennis en ervaring. Zij weten hoe verzekeraars werken.

 

 

Om de kwaliteit van het dicteerproces te optimaliseren is er gezocht naar een nieuwe, veilige en snellere methode. Versnelling van doorlooptijd en daardoor kostenbesparend. Servicegerichter.

Veiligheid van persoonsgegevens is hierbij van essentieel belang.

 

Bosch & Berg heeft gekozen voor Dictation Anywhere

 

  • De letselschadespecialist spreekt de tekst in via de app op de smartphone
  • De secretaresse ontvangt binnen enkele minuten de tekst en controleert de tekst in plaats van dat ze deze zelf typt
  • De correcte tekst wordt in Word geplaatst
  • De letselschadespecialist controleert het document
  • De doorlooptijd is flink teruggebracht en het werkt kosten besparend

Lees het hele verhaal >>>

  

Rob van de Venne vertelt over spraakherkenning van Cedere

Balieplus, een overkoepelende organisatie voor advocaten, heeft samen met Nuance een informatiefilm gemaakt over de voordelen van spraakherkenning in de advocatuur.

 

Mr. drs. R.H.P. van de Venne, Voorink Advocaten te Zutphen, vertelt zijn ervaring met spraakherkenning en Cedere.

 

Deze film wordt tevens uitgezonden op RTL 7, Ondernemend Nederland.

Gé Satink, vennoot/accountant LenS accountants te Raalte

Ge Satink, Lens accountants

 

Ik ben echt enthousiast over spraakherkenning. Vooral de hoge mate van herkenning heeft me in positieve zin verrast.

Ik maak van elk bezoek aan een klant een verslag. Spraakherkenning stelt me in staat deze verslagen snel, volledig en accuraat te maken. Met als grote voordeel dat ze direct digitaal zijn.

 

Onze klanten zijn ook beter uit: dankzij spraakherkenning kan ik efficiënter en daarmee goedkoper werken. Dankzij de bijgeleverde voicerecorder kan ik deze verslagen overal, dus ook in de auto, dicteren. Ik gebruik Dragon ook voor het uitwerken van bijvoorbeeld de notulen van intern overleg. Echt super!

 

www.lens-accountants.nl