Support

Voor kleine vragen kunt u altijd bij Cedere terecht. In onze kennisbank vindt u de meest gestelde vragen. U kunt via telefoon of e-mail vragen aan ons stellen. 

Bij de wat complexere installaties raadt Cedere u aan een eerste lijn ondersteuning te nemen. De kosten zijn relatief laag en u krijgt er veel voor terug.

En mocht het nodig zijn: met een helpdesk-abonnement kan Cedere ook op afstand met u 'meekijken'. Met gebruik van Teamviewer Support neemt Cedere uw computer over om te bekijken waar u tegenaan loopt. Snel en efficiënt, zodat u verder kan werken. Cedere zet Teamviewer Support ook in bij trainingen en instructies. Daarnaast geeft Cedere regelmatig workshops en cursussen.

 

Daarnaast heeft Cedere een kennisbank voor haar producten. Hier vindt u Veel Gestelde Vragen, handleidingen, downloads en u kunt zelf vragen stellen. Wel eerst even registreren.

 

Vragen?

Heeft u een vraag over onze producten, laat het weten. Vul het formulier in en Cedere neemt contact met u op.

Naam
Bericht *

Opmerking: De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht.