Over Cedere

Cedere betekent overdracht. En dat is precies waar Cedere voor staat: overdracht van kennis, overdracht van communicatie. Zodat u met onze kennis verder kunt.

 

Volg ons op diverse Social Media kanalen:

 

LinkedIn Cedere : Nieuws en tips zakelijk

Google+ Cedere : Nieuws en tips particulier en zakelijk

Twitter Cedere : Nieuws, acties, gewoon wat er speelt..

Facebook Cedere : Voor particulieren 

Youtube kanaal : Uitleg en Demonstraties (Nieuw)

Nieuwsbrief: schrijf u in voor gerichte nieuwsbrief

Cedere levert intuïtieve technologieën waarmee mensen slimmer kunnen wonen en werken. Zij biedt hulpprogramma's aan om mensen te informeren, te verbinden en te stimuleren om productiever en creatiever te zijn. Zij geeft de mensen meer dan alleen maar controle over hun communicatie. Zij geeft hen controle over hun leven.

 

Van spraaktechnologieën die bedrijven helpen om superieure klantenservice aan te bieden tot gezondheidszorgoplossingen die artsen helpen om zich te focussen op patiëntenzorg in plaats van op dossiervorming en tot beeldvormingstechnologieën die fysieke documenten omzetten in digitale bestanden; onze prioriteit is oplossingen creëren die mensen controle geven.

 

Dat is wat Cedere, leverancier van spraak- en beeldoplossingen, haar klanten biedt.

Cedere is voor alle mensen die:

  • meer uit het product willen halen
  • goed en persoonlijk begeleid willen worden
  • een oplossing willen
  • willen rekenen op ondersteuning wanneer het wat minder gaat
  • tevreden willen werken met onze producten

Een product staat of valt bij de gebruiker. Het imago van het product is hier rechtstreeks mee verbonden. In de praktijk blijkt er een gat te zijn ontstaan tussen het product enerzijds en de toepassing anderzijds. Van de leverancier komt de technische kennis, de gereedschapskist. Over de “brug” naar de gebruiker is vaak niet nagedacht en dit ligt bij de klant zelf. Cedere wil een brug slaan tussen het product en de feitelijke gebruiker, zowel binnen organisaties als in thuisgebruik.

 

Belangrijk is:

  • de gebruiker/medewerkers motiveren, training en materiaal ontwikkelen, gezien vanuit de ogen van de gebruiker.
  • het gebruik van een pakket kan werkplekafhankelijk zijn, workflow-processen kunnen anders blijken te lopen in de praktijk.
  • het verschil in specialismen en patiënten/cliëntenstromen.
  • de werkprotocollen moeten worden opgesteld, wie doet wat, waar en wanneer.
  • rekening houden met niveauverschillen van medewerkers.

 

Cedere handelt vanuit een eigen identiteit. De trainers zijn hoog opgeleid, empathisch, didactisch, hebben technische kennis en kunnen zich goed inleven op het niveau van de gebruiker. Het draait niet om het product maar om de oplossing.

 

 


Directeur

Godie Vierbergen

Godie Vierbergen is de oprichter en directeur van Cedere. Na jaren ervaring op de medische werkvloer van meerdere ziekenhuizen kon de overstap naar systeem- en applicatiebeheerder Novell, Unix en kantoorautomatisering niet uitblijven. Nog interessanter was de opkomst van Microsoft netwerken. Al snel werd zij Microsoft Software System Engineer (met nog meer specialisaties) en kon voor de klas gaan staan bij Azlan Network training. Ze werkte al snel binnen hetzelfde bedrijf als Productspecialist Microsoft en onderhield contacten met Microsoft en grote bedrijven. Wederom uit het jasje gegroeid: het starten van een innovatieve onderneming met een zak vol ervaring en vele goede ideeën. De kennis die zij heeft opgedaan vanuit de medische wereld, met de ICT, het opleiden en het begeleiden van mensen, brengt zij in de praktijk met Cedere. Aan het personeel stelt zij hoge eisen en vraagt veel kennis op drie, vaak moeilijk te combineren, gebieden: zorg, techniek en didactiek.

 

LinkedIn Profiel

Google+ Profiel

Twitter