Juridische Spraakherkenning met BaseNet, CCLaw en Fidura

Juridisch

Sneller werken met Dragon spraakherkenning rechtstreeks in specifieke dossiers voor advocatuur en notarieel. 

 

Met de komst van Kwaliteit en Innovatie rechtspraak (KEI) bij de Rechtspraak en Rechtbank, zien we advocaten overstappen naar cloud oplossingen voor complete software, CRM juridisch dossier .

 


Dragon Legal of Dragon Professional Anywhere

Dragon Professional Individual (DPI) en Dragon Group (DPG) worden als Dragon Legal geleverd met een juridisch lexicon van meer dan 20.000 juridische termen. Er zijn cloud, server of lokale versies.

Welk CRM programma? Legal Documentation

De meest gebruikte programma's zoals Fidura, Epona, BaseNet, BaliePlus en Legal Eagle worden ondersteund. Je dicteert direct in het programma.

Minder bekende software, testen we eerst met spraakherkenning Dragon Legal.

Wat zijn de ervaringen?

De auteurs, dus alle juridische medewerkers, zijn uiterst tevreden. Diverse specialisaties worden ondersteund. Advocaten, juristen en overheden werken met een mobile device voor mobile dictation (digitaal dicteren) of spraak-naar-tekst direct in een digitale dossier.


Dragon Legal voor BaseNet

BaseNet CRM is een systeem online totaaloplossing voor advocatuur. Alle onderdelen voor een goede backoffice of kantoorautomatisering. Van relatiebeheer tot financiële zaken. Tevens e-mail en koppelingen met Microsoft WORD. 

Dragon Legal met Philips SpeechMike, is uitstekend te gebruiken binnen BaseNet app en/of crm. Cedere heeft veel ervaring met het uitrollen van de software van dit lokaal geïnstalleerde spraakherkenningssoftware. Een auteur dicteert in een dicteervenster, dat is geen probleem. Binnen een dicteervenster kun je met de stem navigeren, controleren en optimaliseren. Zo krijg je een hoge stemherkenning.

 

Dragon Professional Anywhere is de cloud oplossing van Nuance. Nieuwe methode, eenvoudiger en flexibeler. Je spraakprofiel staat op een beveiligde server. Je gebruikt DPA wereldwijd, waar je ook bent en op welke computer ook.

Cedere levert DPA vaak met een professionele Olympus handmicrofoon + 8GB geheugen. De spraakherkenningssoftware op een microfoon, zodat je alleen je USB handmicrofoon hoeft mee te nemen naar je klant of naar huis.

 

Dragon Professional of Group al aangeschaft en ontevreden over de spraakherkenning?

Heb je al Dragon Professional aangeschaft en nog niet het lexicon? Dan kun je een lexicon apart bestellen en zo de herkenbaarheid flink omhoog brengen.  99,8 % herkenbaarheid is haalbaar.

 

Dragon lexicon voor uiteenlopende sectoren binnen de advocatuur zijn voorradig. letselschade specialisten gebruiken voor het dicteren zowel een juridisch lexicon als een medisch lexicon.

 

Een uurtje training volgen voor een snelle goede start? Dat kan online door met een van onze specialisten op het gebied van advocatuur en overheid. Sjablonen aanmaken en gebruiken binnen je document of dossier. Tips voor gebruik Dragon in BaseNet of Fidura. Mailen in BaseNet. Snel en makkelijk op weg met Goed Begin.

Veel onderweg, thuis of op de rechtbank?

Om je tijd zo goed mogelijk te gebruiken, slimmer werken en meer tijd voor privé, is Dicteren Onderweg een uitkomst. Dicteer met de smartphone en krijg de juridische tekst veilig terug. Onderweg is de tekst al klaar en ook bij uw secretaresse op kantoor.

 

Producten voor onderweg dicteren zijn divers, ze hebben allemaal verschillende doelen of focus. Dictation Anywhere is het product voor kantoren met meer dan 10 auteurs. Met deze methode dicteer je een dictaat en wordt het geluid later omgezet in tekst, op een externe server, Speech-to-text. Dit noemen we Backend Recognition (achteraf omzetting). De backoffice haalt de tekst van de server en plaatst deze in een dossier zoals BaseNet.

 

Bij uitgebreide workflow met optimale beveiliging en rechtenstructuur, met of zonder spraakherkenning, is Philips SpeechLive zeer geschikt.

Vooral voor 1 tot 10 gebruikers. Philips workflow oplossingen voor advocatuur zien we bij de 'moderne advocaat' , dicteer los van een plaats en tijd. Thuis bij de kinderen of onderweg naar kantoor. 

Connectie met BaseNet crm is er niet, echter kan het secretariaat de tekst uitwerken en kopiëren naar BaseNet.

Spraakherkenning, wat heb je nodig?