Haal het beste uit spraakherkenning. Maar betalen voor service?

 

Ik kom het tegenwoordig regelmatig tegen. Betalen voor service is iets wat men niet wil. 

Op Google zoeken en … denk te vinden … lijkt allemaal gratis en snel, maar is dat wel zo?

 

 

U wilt het beste uit het product.  En de beste service !

4 Jaar geleden was het bij bedrijven geen probleem om een helpdesk of support contract af te sluiten. Voor goede service betaalde je. Voor hulp bij problemen en om beter, sneller en accurater met de producten te werken. Bezuinigen is prima, maar afwegen waarop is wel heel belangrijk. Spraakherkenning levert veel tijdswinst op maar wanneer je daar niet bij geholpen wordt, kan de snelheid tegenvallen.


“Oww, u heeft me nu al veel verder geholpen, de kosten zijn er al uit”: zegt een pushende advocaat over de telefoon tegen mij. Duidelijk gewend om te onderhandelen, geeft weinig ruimte voor verdediging. Hij is een kleine MKB-er en een helpdesk kan hij niet betalen. 

 

Zelfs € 11 per maand is volgens hem te veel. De aanhouder wint, dus hij zwicht voor mijn aanhoudende beweegreden. Spraakherkenning van Dragon is niet zo logisch als men in eerste instantie denkt. 

 

De 99 % herkenbaarheid halen, ..daar heb je hulp bij nodig.

 

 

 

 

 

Kun je zoeken wat je niet weet? Kun je optimaliseren en proces verbeteren? Of blijft het bij oplossen van problemen?  Wat zou een advocaat zeggen wanneer ik een arbeidscontract via één of andere site download en aanpas aan mijn situatie?

 

 

5 redenen om een helpdesk af te sluiten:

 

1.     Direct professionele hulp bij problemen: geen uren zoeken en zelf proberen op te lossen

2.     Beheer van uw product en toegang tot handboeken: wees problemen voor

3.     Gevraagd en ongevraagde adviezen: optimaliseer uw gebruik

4.     Snel en accuraat een oplossing: werk door of laat u niet onderbreken

5.     Voordelen en kortingen bij installaties, trainingen en aanschaf producten 

 

Een week later: 

De bewuste advocaat belt terug: “En als ik wil upgraden, hoe kan ik mijn woordenboek behouden? En als ik … en als ik… “.

 

Hij is overtuigd om te betalen voor een Gouden, Zilveren of Bronzen Helpdesk? 

 

Probeer het zelf met 50 % korting http://bit.ly/2au4ID5